Vážení klienti,
děkujeme, že využíváte náš objednávkový systém. V případě, že potřebujete termín změnit nebo zrušit, prosím informujte nás o této skutečnosti prostřednictvím e-mailu nebo telefonu (v ordinačních hodinách), abychom mohli daný čas opět uvolnit. Pomocí objednacího kalendáře si samozřejmě můžete znovu zvolit nový vyhovující termín.

Děkujeme.

Upozornění pro uživatele jiných e-mailových adres než „Gmail“.
Náš objednávký systém je primárně nastaven na e-mailový portál „Gmail“. V případě využití jiného e-mailového portálu se může stát, že obdržíte dva potvrzovací e-maily. První (na dobu, kterou jste zvolili) a druhý posunutý o 1 hodinu vpřed. V takovém případě platí čas, který jste si zvolili v našem objednávkovém systému, tedy první potvrzující e-mail. Velice se omlováme za tuto komplikaci. Na úpravě aktivně pracujeme.